حفاظ صنعت : بهترين حفاظ هاي ديوار

۱۷ بازديد

حفاظ صنعت : بهترين حفاظ هاي ديوار

 

صنايع فلزي حفاظ صنعت آهن سازه بزرگترين و معتبرترين مجموعه توليد كننده حفاظ شاخ گوزني، حفاظ بوته اي، حفاظ سرنيزه اي، حفاظ ليليوم و هر گونه حفاظ آهني و درب آكاردئوني در كشور مي باشد و با توجه به تجارب و كادر مجرب خود قابليت توليد ماهانه بيش از10000 متر از انواع حفاظ را دارد.
حفاظ هاي نسل جديد بر خلاف حفاظهاي سنتي كه خود يك جايگاه براي بالا رفتن و جاي پا براي ايستادن را براي سارقين فراهم مي كند، داراي ايمني منحصر به فرد و بسيار بالايي مي باشد و به طوري كه مورد تاييد از پليس پيشگيري ناجا نيز قرار گرفته است كه عبور از آن پس از نصب تقريبا غير ممكن ميباشد. زاويه اجزاي تشكيل دهنده اين حفاظ طوري طراحي شده اند كه به هيچ عنوان راهي براي قرار دادن دست و پا و بالا رفتن از ديوار را نمي دهد و صنايع فلزي حفاظ صنعت آماده خدمت رساني به شما عزيزان در زمينه توليد انواع نرده حفاظ هاي فلزي، فرفورژه، نرده راه پله، حفاظ فرفورژه، حفاظ پنجره و حفاظ درب آكاردئوني مي باشد.
چرا نصب حفاظ در قسمت هاي مختلف نما ساختمان ضرورت دارد ؟ امروزه عموما نماهاي ساختمان بر طبق ضوابطي طراحي مي شوند كه تا 60 درصد امكان استفاده از بازشو و پنجره مجاز مي باشد . ورود از طريق پنجره ها يا بالكن ها به خصوص در طبقات پايين تر و ديوار حياط يا ساختمان هايي كه از طرفين همسايه اي ندارند امري آسان است و ممكن است خطرات زيادي را به دنبال داشته باشد. در اين صورت حفظ حريم داخل و جلوگيري از ورود ناخواسته افراد از طريق ورودي ها امري اجتناب ناپذير مي باشد .ايمن ترين راه جهت محافظت از ساختمان،استفاده از حفاظ آهني مي باشد كه بر روي نما نصب مي شود . در صورتيكه از حفاظ هاي مستحكم و با استاندارد هاي درست استفاده شود عملا ورورد به داخل ساختمان غير ممكن مي شود.

تنـها هدف ما حفظ آرامـش خاطـر و امنيـت شما عزيـزان مي بـاشـد.

 

shakhgavazni

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.